על אבחון הבדיקה MFT

האם הגיל הכרונולוגי שלך- זהה לביולוגי?

כיצד תוכל למנוע ואף לטפל מבעוד מועד מחלות קשות?

לראשונה, בדיקה המאפשרת הכחדת כל גורמי הסיכון למחלות קשות!

מרכז O2, משיק לראשונה

את בדיקת  MFT- O2

בדיקה תפקודית רב מערכתית, מתקדמת ביותר ומדויקת, מקנה לראשונה פרופיל פיזיולוגי ומטבולי אישי המשקף את ההתאמה או הפער בין גילו הכרונולוגי של הנבדק, למצבו הביולוגי (פיזי) זיהוי גורמי סיכון למחלות וכשלים בריאותיים בסיכון גבוה ועד תופעות שמקורן בתהליכי ניוון, הזדקנות ואורח חיים מזיק – כל זאת תוך שעתיים בלבד!
כיום, בזכות הרפואה המותאמת אישית, המבוססת על הפרופיל הייחודי של כל מטופל, ככלי אבחוני ומניעתי ראשון במעלה, ניתן להתאים במדויק את תוכנית הטיפול וסגנון החיים, למניעה והפחתת גורמי הסיכון להתפתחות והידרדרות מחלות לב וכלי דם. מחלות המוגדרות כגורם התמותה העיקרי, בעולם המערבי.

על בסיס תפיסה זו פותחה לראשונה בארץ , במרכז הרפואי O2 בניהולו של דר' חורש דור חיים- מומחה בפיזיולוגיה קלינית, מנהל תכנית O2start הכוללת בדיקה רב מערכתית,  מותאמת אישית,  המאפשרת אבחון מדויק של תפקוד מערכות הגוף השונות ובכך מאפשרת את הכחדת כל אחד ממכלול גורמי הסיכון למחלות קשות, בטרם עת.

מבוססת על בחינת רמת התפקוד הפיזיולוגי של הנבדק כבדיקת תפקודי לב, סקירת מצב כלי הדם, בדיקת חילוף חומרים, בחינה ושקלול גורמי הסיכון המטבוליים לטרשת עורקים ועוד.
משלבת לראשונה טכנולוגיות דיגיטליות חדשניות לאבחון מתקדם שפותחו לאחרונה, לזיהוי מהימן ומהיר של מחלות לב והסיכון להתקף לב נוסף על רמת הדיוק הגבוהה.
מומלצת לכל המעוניין לבחון לאשורו את מצבו הבריאותי – כאמצעי מניעתי ראשון במעלה!
תסייע לכל אדם שסובל מגורמי סיכון כגון השמנה, עישון, סוכרת, יתר לחץ דם ולחץ נפשי, יתר שומני דם או שידוע במשפחתו על היסטוריה רפואית רלוונטית למחלות לב וכלי דם.

בסוף הבדיקה יתקבל הגיל הפיזיולוגי של מערכות הגוף:

  • תמונת הפרופיל מטבולי ופיזיולוגי מדויק של האדם
  • הנחיות להכחדת הסיכון למחלות קשות
  • המלצות להתאמה אופטימלית של תכנית בריאות אישית O2Start בהנחיתו של ד"ר חורש.

הגיע הזמן לנצח את ההרגלים ולשים אותך במרכז
צור איתנו קשר


    התקשרו אלינו

    02-5810810

    כתבו אלינו

    mercaz@o-2.co.il

    עקבו אחרינו

    עקבו אחרינו

    בקרו אותנו

    ירושלים:
    * שדרות המוזיאונים 2

    * האוניברסיטה העברית
    גבעת רם