מעבדה פיזיולוגית ומטבולית

המעבדה הפיזיולוגית ב-  O2 –
המרכז לבריאות הגוף והלב  הוקמה במטרה להוביל לשינוי ולהתייעלות המערכות הגופניות.

מאחר והשינוי חייב להתבסס על הבנה ואבחנה מקיפה של תמונת המצב הגופנית העכשווית, ציידנו את המעבדה שלנו בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לאבחון ולבקרה של מערכות הגוף השונות. ייחודן של המערכות החדישות הללו הוא באיתור מדויק של הגורמים להגבלת התפקוד היומיומי שלנו בזמן מנוחה ובעת מאמץ גופני.

חדש במרכז O2

אנחנו משיקים לראשונה את בדיקת MFT- O2
( Test Multisystem functinal O2) ,בדיקה תפקודית רב מערכתית, מתקדמת ביותר ומדויקת, מקנה לראשונה פרופיל פיזיולוגי ומטבולי אישי המשקף את ההתאמה או הפער בין גילו הכרונולוגי של הנבדק ומאפשרת לאתר ולהכחיד את גורמי הסיכון למחלות לב וכלי דם.

אבחנה מטבולית ובדיקת מאמץ

באמצעות מערכת מטבולית משוכללת (Vmax-29) נוכל לומר לך כיצד תוכל לשפר את היעילות האנרגטית של גופך באמצעות העצמת מערכת שריר שלד, התייעלות של מערכת הלב וכלי דם או התייעלות של מערכת הנשימה. בנוסף, תדע/י כמה קלוריות גופך צורך במהלך היממה (RMR) ותכיר/י את הרכב הגוף שלך: אחוז השומן, השרירים והנוזלים. צירוף הנתונים האלו מאפשר לפיזיולוג של המאמץ ולדיאטנית לבנות עבורך תוכנית אימון ודיאטה בהתאמה מרבית.

צפו בסרטון אודות הבדיקה המטבולית:

מה נוכל לאבחן במערכת שריר שלד ועצב?

מהם השרירים שעלייך לחזק ואלו שרירים עלייך להאריך על מנת לשפר את היציבה ואת התנועה
מהן נקודות התורפה הביו-מכניות בגופך שגורמות לכאבים כרוניים בגב, בברך, בכתף או בכל איבר אחר
היכן בגופך קיים טונוס שרירי גבוה מידי והיכן נמוך מדי
מהו הכוח והיעילות כיווץ שרירי השלד, באמצעות המערכת למשוב ביולוגי (ProCom) שבאמצעותה נקבל רישום EMG שיאפשר לך להגיע להרפיה, להפעלה ולאיזון שרירי טוב יותר של איברים חלשים, פגועים או כואבים

צפו בסרטון אודות בדיקת שיווי משקל ויציבה:

אבחנה של תפקוד המערכת האוטונומית

המערכת האוטונומית אחראית על תפקוד אוטומטי של מערכות הגוף הפנימיות, כגון הרחבה וכיווץ כלי דם, הזעה, עליה והורדת קצב הלב, לחץ דם ועוד. בדיקה של שינויים בקצב הלב (HRV) במנוחה ובזמן שינויים אורתוסטטיים של מנח הגוף מהווה מדד חשוב ליעילות המערכת האוטונומית, לבריאות מערכת הלב וכלי הדם ולבריאות הנפשית והפיזית באופן כללי.

באמצעות אימון מתאים ניתן לשפר את היעילות האוטונומית ולשלוט בה, להגביר את התפקוד הפרה-סימפתטי, להוריד את הטונוס הסימפתטי ובכך להוריד לחץ דם ודופק, להרפות שרירים, להוריד מתח נפשי, לטפל בחרדות ולשפר רווחה פיזית ונפשית.

בדיקות אלו ואחרות, הן בעלות ערך מוסף ייחודי, ומאפשרות להבין טוב יותר כיצד פועל גופך. הן נותנות תמונה פיזיולוגית כוללת, המשמשת בסיס לבניית תוכנית פרטנית על פי אמות מידה גופניות מוגדרות הניתנות למדידה, למעקב ולבקרה.

בדיקה נוירולוגית

בדיקה נוירולוגית

בדיקת דינמומטר

בדיקת דינמומטר

בדיקת תיפקודי ריאה

בדיקת תפקודי ריאה

בדיקת תיפקודי ריאה

מדידה אנתרופומטרית